ויזת אנשי דת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הוצאת ויזה למדינות שונות בעולם ובהם ארה"ב מתאפשרת עבור העוסקים במתן שירותי דת. מדובר על ויזה מיוחדת הקרויה גם ויזה מסוג R המאפשרת שהייה במדינה עבור מחזיקי משרות הנחשבות כסוג של שליחות דתית.

הויזה מתאימה לאנשי דת אשר מעוניינים להיכנס לארה"ב ולהמשיך ולעסוק באותו משלח היד המוגדר כשליחות דתית.

את הבקשה לויזת אנשי דת ניתן להגיש במידה ועסקתם במהלך השנתיים שקדמו להגשת הבקשה בשירותי דת או שהייתם חברים בקהילה דתית או ארגון דתי המקובלים בארה"ב. דוגמא לזכאים לויזת אנשי דת ניתן לראות ברבנים, כמרים, חזנים  ועוד נושאי תפקידים.

למי מיועדת אשרת אנשי דת?

ויזת אנשי דת מספקת אפשרות לשהייה בארה"ב וכן לעבודה בקהילה או ארגון דתיים המוכרים במדינה וכאלה אשר פועלים ללא מטרות רווח. הארגון הדתי חייב להיות בעל מעמד של פטור ממס, כאשר הויזה הייחודית מאפשרת עבודה בתחום מקצוע דתי בלבד ללא עיסוק במשלח יד נוסף אחר. הגשת בקשה לויזת אנשי דת מחייבת עמידה בכמה קריטריונים ותנאים:

  • חברות של שנתיים לפחות בקהילה או בארגון הדתיים בהם אתם אמורים לעבוד.
  • הארגון הדתי הינו ללא מטרות רווח ובעל מעמד של פטור ממס. אישור מסוג זה ניתן על ידי הארגון אליו אתם אמורים להשתייך.
  • השליחות הדתית כוללת עיסוק בתחום המקצוע הדתי בלבד.

תהליך קבלת ויזת אנשי דת

השגרירות של ארה"ב בישראל מגדירה משרות מסוימות כשליחות דתית בהן: שליחי דת אשר קיבלו אישור מטעמו של ארגון דתי וזאת לצורך ניהול של טקסים דתיים וכן מילוי תפקידים של הנהגה דתית.

שליחות דתית מוגדרת כשאיפה לאורח חיים דתי הכרוך במחויבות לכל החיים. הוצאת ויזת אנשי דת כוללת הגשת בקשה למחלקת בטחון הפנים של מחלקת ההגירה בארה"ב וזאת על ידי המעסיק המיועד בארה"ב.

לאחר אישור טופס הבקשה ואישור הבקשה עצמה, ניתן להגיש בקשה לויזה בדומה לכל מועמד אחר. על המועמד למלא טופס אלקטרוני בשפה האנגלית הכולל פרטים אישיים ומידע רלוונטי. חשוב לדעת כי החסרה של פרטים, אינה ניתנת לשינוי או הוספה בהמשך התהליך ולכן חשוב למלא את הטופס באופן מלא ותקין.

ייעוץ וליווי מקצועי לזירוז הליכים ולשיפור סיכויי קבלת האשרה

נוכח מורכבות ורגישות ההליך, הרי שמומלץ להסתייע בשירותים של חברה מקצועי הממלאת את טפסי הבקשה להוצאת ויזת אנשי דת וזאת באופן מקצועי אשר יישרת אתכם להמשך התהליך.

בקשת ויזת אנשי דת כוללת קביעת ראיון בשגרירות וכן תשלום אגרה. במידה ואתם מעוניינים בהוצאת ויזת אנשי דת, הרי שקבלת ייעוץ ממומחים בתחום תשפר את סיכוייכם להשגת האשרה וכן תקל עליכם ותזרז את התהליך.

הצוות המסור והיעיל של "ויזה ספיד" מלווה אותך לאורך כל הדרך החל ממילוי הטפסים הרבים והמורכבים עבור ויזה לארה”ב וכלה בקביעת תור הדרכה מקצועית וייעוץ אישי להצלחתך בראיון מול שגרירות ארה"ב.

רוצה להגיע לארצות הברית ברוגע ?

התקשר עכשיו לחברת "ויזה ספיד"

03-637-61-31

עלינו

חברת "ויזה ספיד"  בעלת ניסיון של שנים רבות ומקצוענית להכשיר אתכם לקבלת ויזה לארה"ב אצל "ויזה ספיד" תקבלו שירות מקיף בכל הנוגע לקבלת אשרות כניסה לארה"ב, "ויזה ספיד" מציעה שרותי ייעוץ, ליווי והכנת בקשות ויזה

מאמרים אחרונים

יצירת קשר

דילוג לתוכן